მალე! VIPR Club გაიგე მეტი
„VIPR„ პლატფორმა - ბრენდის უმნიშვნელოვანესი მონაცემები:
იდეა - საჯარო და კერძო სექტორისათვის პორფესიონალი და წარმატებული კადრები მომზადება.
ბრენდის მამოძრავებელი არსი: საჭირო რესურსი წარმატებისთვის.
ბრენდის ფილოსფია/ მისია - საზოგადოებრივი აზრისა და პროფესიონალთა რეკომენდაციების
გათვალისწინებით, „„VIPR„ გახდეს სწორად წარმართული კომუნიკაციური პროცესების მართვის ორგანიზაცია.
ღირებულებები: პროფესიონალიზმი, ხარისხი, პრესტიჟი, კომფორტი, კრეატიულობა.
პოზიციონირება: ტრენინგისა და ღონისძიებათა მართვის ცნეტრში „VIPR„ საიმედო ხარისხი და პროფესიონალიზმი ფასობს.
დაპირება: რეკომენდაციების მიღება და ღონისძიებების მართვა როფესიონალებთან ერთად.
სლოგანი: გაიპიარე შენი ცხოვრება